reklama

Z blogov mojich kolegov

Postupne som si prezeral blogy kolegov z projektu DVUI (Ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky) s vedomím, že toto všetko nemôžem nikdy prečítať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blogy sú iba zlomkom nášho časopriestoru, tak uvediem aspoň niečo, čo ma z rýchlika zaujalo:


1. Na Peťovom blogu ma zaujali úvodné časti - riešenia domáceho zadania. Aj som si niečo z toho skúsil. Zaujímavejšia bola pre mňa časť: „Výstava AUTOMATICA Mnichov 2010." Je tam hlavne obrazová informácia (ale kvalitná), no načrtáva atmosféru podujatia. Pre ďalšie info je tam odkaz na web výstavy, ktorý som aj vyskúšal. 
(http://dulencin.blogspot.com/)


2. Na tomto blogu je viac zaujímavostí. Poprezeral som si fotografie v príspevku „Meranie objemu v 6r." Išlo zrejme o kontrolu objemu rôznych PET fliaš a vytváranie odmerky z PET fľaše (usudzujem podľa značenia fľaše fixou). K ostatným článkom sa pravdepodobne niekedy vrátim, lebo obsahujú zaujímavé námety z vyučovacích hodín.
(http://vierajackova.spaces.live.com/)


3. Riešenie všetkých častí zadania o internete.
(http://stevo.blog.matfyz.sk/post-p16963)


Množstvo blogov denne pribúda. Niektorí to píšu iba „z rýchlika" - aby „stíhali" základné povinnosti, niektorí sa trocha pozastavili a napísali trocha viac. Vďaka za každý dobrý nápad.

Miroslav Vojtek

Miroslav Vojtek

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

stredoškolský učiteľ informatiky a fyziky Zoznam autorových rubrík:  Vyučovanie informatikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu